Alla inlägg under april 2011

Av Cassandra Palm - 26 april 2011 19:31

HEJJHEJJ!!

Jag har världens bästa mormor!!!!!

Hon ska betala både mitt och mammas träningskort i ett hel år!!!!!!


Fick reda på provsvaren idag! :( :) MVG i Hemkunskap och i RE och HI fick jag..... hihi inte så bra om jag säjer så! hihi 


Cassandra! 

Av Cassandra Palm - 25 april 2011 11:57

Glad Påsk!

Idag ska vi till min mormor och fira påsk!!

   

Har varigt hos min pappa sedan i trsdags och det har varigt kul!!!

Nu ska jag försöka hitta mitt påskägg som mamma har gömt!!!!


Påskiga hälsningar 

Cassandra

Av Cassandra Palm - 20 april 2011 16:57

AAAAAAHHHHHH.........................

Idag har jag vatt hos tandläkaren!    

Hatar tandläkare men idag gick det ganska bra! förutom det nervösa tillfället när tandläkaren bara sitter och tittar på dataskärmen och inte säjer ett pip!!!!

Och nu påstår dom att jag har en diagnos på mina tänder?!........... 

Jaja

Senare idag gick jag med bästa Marta på tjejmässan!!! JÄTTE KUL!!!!! 


Sommriga hälsningar

 Cassandra  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha i bloggen?
 video-inlägg
 frisyr-videos
 smink-videos
 outfit
 låtar
 inköp
 min dag
 skola och kompisar
 bilder
 före och efter bilder
 Matlagnings tips
 helgens godis elr mat
 övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards