Alla inlägg under mars 2011

Av Cassandra Palm - 22 mars 2011 15:11

HEJHEJ!!!

Ska på bio med Amelie och Ida imorgon och se............

Justin Bieber "Never say never"!!!!  

    

Av Cassandra Palm - 14 mars 2011 16:59

HEJHEJ!

Har blivit sjuk igen!!!   

Har tittat klart på dom två första sesongerna av "AndraAvenyn" och är snart klar med den tredje och sista!!! 

Har fått ett par nya skor av min moster!!! (Dom till vänster)   Visst är dom snygga???!!!!????!!!


Ska försöka gå i skolan imorgon!!  

Har jobbat jätte mycket med Tyskan hemma så jag är snart i kapp dom andra!!!!

 


Kramizzzar 


Cassandra

Av Cassandra Palm - 10 mars 2011 20:08

Hej hej!

Idag har man bytat från spanska till tyska!! HIHI  

Tror jag håller på att bli sjuk igen!   Har JÄTTE ont i halsen!!!

Menmen det blir ju skolan imorgon och sen blir det att åka till pappa i helgen!! 

Har precis tittat klart på säsong 2 av Andra avenyn!!!


KRAMIZZZAR

Cassandra

Av Cassandra Palm - 5 mars 2011 22:19

HEJHEJ!!

Idag har jag vatt på Väla med Mamma, Madde, Ebba och Benjamin!  

Har inhandlat nya kläder!! Blider kommer snart!   


Kramizzzar

Cassandra



P.S Jag måste börja blogga mer!

Av Cassandra Palm - 3 mars 2011 18:19

HEJHEJ!!!

Idag ha jag vatt i skolan!!!

Efter skolan följde jag med Izza till Eddys för hon skulle göra hål i öronen!   

Något som jag själv inte vågar!!  

Ska redovisa SV imorgon!!   Tråkit!!!!!!


Hälsningar

Cassandra

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha i bloggen?
 video-inlägg
 frisyr-videos
 smink-videos
 outfit
 låtar
 inköp
 min dag
 skola och kompisar
 bilder
 före och efter bilder
 Matlagnings tips
 helgens godis elr mat
 övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards